Swiss.Stephan Geschrieben May 17, 2023 Melden Share Geschrieben May 17, 2023 Hoi zämä, ich und min Fründ planänd fürs nächscht Jahr e Haus z'bauä/kaufä. Bi äsufäschtig sind mir uf das Huus in Brügg im Kanton Bärn gstossä. Was haltät Ihr dervo? Es würdi wohl ä Totalsanierig nötig sii. De Wintärgarte chönnti zu Wohneruum umbauet wärdä. De Riichtpriis fürs Huus isch CHF 690'000.-. Isch das für dä Zustand z'viil? Mir hei e Budget vo ca. 1'100'000.-, meh chönnd mir nöd finanzierä und ohni e zwöiti Hypothek z'nä. I de gläiche Gmeind wird ä schöns Grundstück mit 806m2 verkauft. Der Priis isch CHF 700.- pro m2. Leider isch das Grundstück fürs Budget z'gross. Liebi Grüess, Stephan Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
FWinkler Geschrieben May 17, 2023 Melden Share Geschrieben May 17, 2023 Hallo Stephan! Ich habe mir das Haus, von dem du mir erzählt hast, angesehen und es gefällt mir sehr gut. Ich denke jedoch, dass der Preis etwas zu hoch ist, vor allem wenn man bedenkt, dass es noch renoviert werden muss. Für das gleiche Geld könntet ihr fast ein Haus kaufen, das keine Renovierung benötigt. Darüber hinaus frage ich mich, ob es unbedingt in Brügg sein muss. Ich habe gehört, dass die Immobilienpreise in der Stadt Bern in letzter Zeit stabil geblieben sind und ihr vielleicht dort etwas Passendes finden könntet. Zum Beispiel könnte ich euch eine schöne Wohnung im Zentrum von Bern empfehlen. Diese ist komplett renoviert und in einem sehr guten Zustand. In der Nähe gibt es viele Restaurants, Geschäfte und öffentliche Verkehrsmittel, sodass ihr euch gut in der Stadt bewegen könnt. Ich weiss, dass ihr euch bereits auf Brügg als Wohnort festgelegt habt, aber ich empfehle euch dennoch, auch andere Optionen in Betracht zu ziehen. Vielleicht werdet ihr überrascht sein, was ihr in der Stadt Bern finden werdet. Ich hoffe, ich konnte euch mit meinem Rat helfen und wünsche euch viel Glück bei der Immobiliensuche. Beste Grüsse, FWinkler Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
nicola_padinatos Geschrieben May 17, 2023 Melden Share Geschrieben May 17, 2023 Salü Stephan, miin Brueder het vor zwöi Jahr sowos usemacht. Äs Huus kauft, wos no renoviert werded muess. Er het de Pris mit dä Vorbesitzer verhandelt und isch um eisiges besser dänn usecho. Bi im hetmer sich denno für d'Zämearbet mitem Handwärger entschiedä und euses Huus selber usenand gnoh. Das isch villiicht en Gedankewärt, will's villicht e baar Fränkli chönt schparät werde. Liebi Grüess, Nicola Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Nessio Geschrieben May 17, 2023 Melden Share Geschrieben May 17, 2023 Hallo zämä, i weis zwar nöd, ob ich do rächt bin mit mine Infos, aber i ha ghört, dass es i Brügg vil Niderschlags- und Wasserverhältnisprobe gitt, will d'Gegend nöd grad ideal dafüür isch. Wenn's am Hang isch, chöntet Ihr Persöönlechi Erfahrigä mache und das Sujet no einisch inere Wasserverhältnisprobe abklären. I hoffä, es hälft euch. Gruess,Nessio Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...