Gast Vera Geschrieben October 16, 2018 Melden Share Geschrieben October 16, 2018 Hoi Zämmä mir bauet grad euses absolute Traumhuuus sehr wichtig sind eus eusi Terrassene da mir viel Zit im summer dusse verbringe wänd . Eus isch jezt im Bekammtekreis firma Hadek GmbH für verlegig vo Natursteiplatte empfole worde, es isch es neus Unternehmä und machet sowit mir gse hend sehr schöni arbet. Trotzdem würemer gern nomeh erfahrigsvericht lese..bevor mir definitiv die firma beufteäget. Lg vera Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
meskaa Geschrieben October 17, 2018 Melden Share Geschrieben October 17, 2018 Hi Vera, Ich han nöd vill meh gfunde online, also kei Bewertige oder so. Aber d'Referenze uf dä Website gsend guet uus. Und wäns e persönlichi Empfehlig isch - dänn find ich isch das eh immer am meischte Wert. Also Erfahrige chan ich selber jetzt kei Iibringe - aber ich denke vili Zeiche stönd schomol uf grüen Gruess meskaa Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...